20 Mayıs 2018 Pazar

Yandex Toloka Nedir ? Nasıl Para Kazanılır ?


Merhaba dostlar, Yandex bildiğiniz üzere Google rakip kurulmuş ve gayet başarılı çalışmaları olan bir Rus arama motorudur. Son zamanlarda özellikle takımlar için düzenlediği kampanyalar ile sesini sıkça duyurmayı başarmıştır. Bugün yazacağım yazıda sadece Yandex şöyle iyidir, böyle iyidir demek istemiyorum. Konumuz Yandex Toloka'dan nasıl para kazanırız ? Kuralları nelerdir ? Öğreneceğiz.

Yandex Toloka Nedir ?

Yandex Toloka kullanıcılara belli görevler vererek para kazandıran Yandex kuruluşudur. Amacınız arama motorunda sitelerde sakıncalı içeriklerin olup olmadığını kontrol etmek ve bun benzer daha karışık görevleri yerine getirmektir. Benim tahminime göre yandex arama motoru, Goggle gibi bazı örümcek dediğimiz botlara sahip olmaması olabilir. Bu yüzden manuel girişler ile ayrım yapılıyor ihtimali üzerinde düşüncelerim oluştu. Ancak bu benim şahsi fikrimdir. Keşke Google'da bu gibi içerikler sunsa ve az da olsa para kazanmaya devam etsek. 

Yandex Toloka Para Kazanma ?

Öncelikle buradan üyelik işlemini gerçekleştireceğiz. Yandex toloka bizlere belirli aralıklar ile eğitim görevleri verecek. Dikkat etmememiz gereken ise görevlerin açıklamalarını kesinlikle anlayarak okuyun. Eğitim sonunda sizlere puan verilecek ve puanınız ne kakar yüksek olursa o kadar fazla görev yapıp para kazanabilirsiniz. 

Yandex Toloka Puan Tablosu örneği; 

Yandex toloka puan


Gündüz puanım 170'di demin baktığımda ise 164 düştüğünü gördüm. Bugün yaptığı görevlerde bir çok yanlış yaptığım anlamına gelmektedir. İşte tüm olayın kilit noktası burası arkadaşlar. Eğitim görevleri, sınav ve ücret kazandığınız tüm görevlerde ne kadar dikkat ederseniz o kadar puan alır ve o kadar da görev yaprak para kazanırsınız. 

Yandex Toloka Ne kadar Para Kazanırım ? Param Nasıl Yatar ?

Şimdi gelelim kazandığımız parayı nasıl çekeceğimize. Yandex Türkiye içinde kolaylık düşünmüş, ilk olarak yandex hesabımızda para birikebilir ve hiç bir koşulda kazandığınız para geri alınmaz. Kazanılan para dolar olarak yatırılması ve Türkiye'de doların yüksek olması sebebi ile iyi kazandırdığı anlamına gelir. Biriken parayı çekmek için papara hesabı açmalıyız. Hesap açmak için buraya tıklayabilirsiniz. Ardından papara hesap numaranızı yandex ödeme planına kaydetmeniz yeterli. 

Ben papara kart aldım. yatan paramı kolaylıkla market ve benzeri yerlerde kullana biliyorum. Üstelik biriken paranızı da nakit olarak çekebiliyorsunuz. Hepinize bol kazançlar arkadaşlar. 

Yandex Toloka Ödeme Kanıtı

Yandex Toloka ödem kanıtı

0 yorum:

Yorum Gönder